2013. április 27., szombat

Ribizliiiii!

/25 oldalmegynitás és elérem a 10.000-et, köszönöm Nektek!!!!/

Szóval, hajnali fél három van, már egy 1,5 órája itthon vagyok, de előbb enni kellett (popcorn és a többiek kajája a hűtőben :P) meg pótolni a kimaradt netezést, meg zuhiztam is. Kavarog a gyomrom, sok a savam tutira, pedig ma söröztem, meg becsúszott némi vodka is, de azt tudom kezelni, sehogy se lesz így holnap szakdoga, már érzem, csak másnapos kajálás.
Na, de lássuk mi is történt ma este (erkölcsösök, inkább hagyjátok ki ezt a posztot!)

Szóval, Ercsa hívott, hogy menjünk névnapozni. Mentünk is, Rossoval buszra pattantunk, aztán vártunk rájuk vagy egy órát, se addig sétáltunk, beszélgettünk, meg fagyiztunk egy jót. Végül beültünk a helyre, a többiek nélkül, de Gólya hamar beállított. Csatlakozott a beszélgetéshez, majd nem sokkal később már megjött Ercsa és Szexiszemű is.
Elkezdtünk inni, beszélgetni, stbstbstb, hozzáteszem a csodálatos piros minimben voltam meg a legszexibb csipkés-pántos topomban.
Már jócskán be voltunk csiccsenve, mikor kettesben maradtunk Gólyával. Elkezdett húzni, az asztal alatt (szemben ülve) a puncimat akarta simogatni. Na mondom, még ha mellém ülnél. Átült. Szétszakította a harisnyámat láb között és elszórakoztunk egy jó darabig. Flörtöltünk, marakodtunk, ahogy szoktunk, de közben a keze végig a lábam között volt. (Még jó, hogy egy kieső sarokban volt az asztalunk és nem nagyon láthattak.) Persze én is kézrátétellel gyógyítgattam a hülyeségét, elég jól el voltunk, már kezdte felmérni, hogy a többiek itthon vannak-e nálam, de aztán a srácok bejöttek, így szépen leépítettem a kisfiút. De amúgy tök jó volt, még meg is csókoltam, bár mondta, hogy nyilvánosan nem szeretné (korábban elmesélte, hogy hamarosan össze fog jönni egy eü-s ribanccal - tegnap este pont láttam, ahogy a csaj szoknyája alatt matat...)
Mikor Gólyával lecsendesedtek a dolgok (azért omg, játékos kis ujjai vannak), akkor kimentem a fiúkkal én is levegőt szívni és Szexiszeművel amúgy is egész este a kis perverzióinkról beszélgettünk, és egyszercsak nagyon érzékien belebújt a nyakamba és belecsókolt/harapott. Kurva jó volt, tiszta libabőr voltam! Aztán persze viszonoztam neki én is, még piros volt egy foltban a nyaka, mikor végül indultunk haza :P Kíváncsi vagyok, ő mennyire hagyott nyomot (még vagy kétszer eljátszottuk ugyanezt). Amúgy ó is azt mondta, hogy most van valami csaj, de semmi komoly, csak ismerkedik.

Na most megyek és kidőlök, mert már magamról nem tudok, megint fenn voltam 21 órát és megint szakdogáznom kéne inkább, már nincs sok, tartalmilag elfogadták.
Ne ítéljetek el :))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése