2013. április 8., hétfő

Bleh

Olyan semmi van már megint.
Még egy kicsit mar belül a düh a tegnap miatt, meg verem a fejem a falba, hogy már megint hittem neki. Grey szerint "börtönben" vagyok Gólyát tekintve. Inkább a vágyaim börtönében vagyok, mert annyira szeretném, ha alakulna valami ebből. De olyan gyerek még. Meg most nem is fog hozzám szólni, még ha dugna is, mert egy utolsó köcsög és gumival meg bárkit megkaphat, mért vágyjon épp rám. Pasit kell szereznem, normálisat, sürgősen. Most már csakazértis elmegyek  jövőhéten a szakestjükre, legyünk ott, lásson, szexi leszek, szép leszek, kívánatos leszek és le fogom szarni a fejét!
Közben elkezdtem tanulgatni a zh-ra holnapra, de már látom, hogy éjszakázás lesz belőle, mert most se azt csinálom, egy óra múlva készülni kell suliba, onnan hat után esek haza, reggel meg megint suli, úgyhogy tanulni kell valamikor.
Már megint annyira kívánom a szexet, meg persze az se segít, hogy az egyik csajszival beszélgetünk is róla elég mélyen, hogy ki mit hogy szokott, szóval csak beindultam itt délutánra...
Át akarok szeretkezni, dugni egy éjszakát és egy napot, akkor talán végre lenyugodnék.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése