2013. április 27., szombat

Reggeli ribizli

Na szóval még beugrott egy pár dolog, amit nem írtam le tegnap, mert már túl fáradt voltam hozzá.
Szexiszeművel megbeszéltük, hogy megyünk moziba, megnézzük az Obliviont, úgy várom már :))) Meg úgy örülök, hogy ugyanúgy perverz, mint én... kicsit olyan érzés ez most, hogy talán még jobban összeillünk, mint gondoltam. De ugyanakkor most forgásban van, úgyhogy nem zuhanok vissza a tavaly érzéseimhez, csak leveszem a polcról a dobozt, amiben tartom őket.

Meg azt is kihagytam, hogy Gólya az egyik barátunkkal elaludt az asztalnál ülve, mi meg kimentünk a kocsma elé (levegőzni) és mire bementem 4 (!!!!!!!4444négy) nemfogadott hívásom volt tőle :D Kicsikém nem tudta, hogy hová lettünk. Meg ahogy már hazaértem a busztól, akkor is felhívott még és 10 percet beszéltünk, amiből szerintem ma ő egyre sem fog emlékezni, max látja a telefonjában, hogy huszonhatszor hívott. A harisnyámmal meg nem tudom, mit csináljak, mert egyrészt emlék a tegnapról, de most egy szakadt darabot hová őrizgessek? Meg mégiscsak Gólya-emlék, azok meg annyira nem gyűjteni valók. Mert mondjuk a Big-emlékeim megvannak, egy dolgot használok is közülük, a többi az el van szépen rakva, de egy ilyen vackot felesleges őrizni. Szerintem kiköltözésig meghagyom, aztán majd kihajintom.

Olyan jól ébredtem ma, jó ötlet volt a popcorn meg a sok víz lefekvés előtt, a gyomrom teljesen rendben van, csak a fejem érzem egy kicsit, de az inkább a kevés alvástól van (úgy tűnik már csak ez lesz a péntek-szombatok rendje :D)

Olyanokat mesélt tegnap Szexiszemű, hogy nagyon beindultam (hogy miket művelt már szex terén), aztán még a Gólyás játék is... a hormonkáim igencsak megébredtek. Bezzeg a szobatársam ma nem akar menni a 4 órás nyelvtanfolyamára, hogy kiszórakozhatnám magam, de hát már ez van, majd hétfőn, vagy este ha lelép a barátaihoz. Be vagyok indulva, kapja be az összes pasi! Jut eszembe, Szexiszemű tegnap szopogatta az ujjam is kicsit, látszólag viccből, de uhhhh ha mellettem ülve teszi, nem szemből, akkor tuti az ölébe ülök. Szedáljatok le!

Most két zene jön, mert nem tudok választani (ha jól emlékszem az éjjeli poszthoz úgyse ment semmi):

erre a számra egyszer olyat fogok szexelni, hogy csak na!

ez meg pont a fenti után jött reklámban, de annyira érzéki ez is, hogy jöhet most ide :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése