2013. április 20., szombat

Oh Sit

Igen, rosszul olvastad :P
Még mindig rettenetesen álmos vagyok, az előbb elkezdtem verselve írni, de egyrészt megállt a tudomány (azért vázlatba meghagytam), másrészt ahhoz képest, hogy magamról meg az elmúlt napokról akarok írni, már megint csak azon derpegek, hogy Gólya mekkora egy lufi tud lenni.
Szóval dógoztam a héten két napot, a szakdogám 25 oldalon ÁLL (hétfő estére meglesz az 50, ha nem is alszom). Tegnap meg szakesten voltam, ahol ott volt Gólya, Kandúr, de még Pöti is. Pötit hamar kiejtettem a játékból, mert megcsókolt egy másik lányt (aki aztán egy másik sráccal lelkizett és két másikkal buszozott haza...), meg beszólt, amiért finoman rámarkoltam a golyóira... és bemutattam őket a tüdejének :D Remélem kiheveri mára :)
Gólya a szünetben amúgy tökre birtokló volt vagy legalábbis annak tűnt. Kint beszélgettem jó sok sráccal (barátok) és bárhová állhatott volna a körben, de ő megkerült mindenkit és mellém állt, aztán ott maradt kettesben, mikor a többiek leléptek. Húztuk egymást egy kicsit, meg hogy igen jó lenne szexelni, de vagy éjjel kettő lesz, mire elszabadul onnan (pakolós volt) és hogy megvárnám-e ébren. Hát én megvártam. Ott maradtam én is, bár azért nem csak miatta, hanem a többiek miatt, mert így még ha nem is beszélgetve, de egy kicsit lehettem Szöszivel, Pasival meg a többiekkel. Kandúrral ölelgettük egymást meg pihizett a vállamon/mellemen, cuki volt mint mindig.
Szóval végül Kandúrral meg Gólyával felszálltunk a buszra és mindenki ment a saját ágyikójába.
Igazából kurvára rám férne egy kiadós dugás, de azt egyiktől sem kapnám meg, mert még fiatalok és a technikájuk nem kiforrott, Grey vagy Big kéne, hogy az ár- és belvíz után a puncim öntsön el mindent :D De ilyen ördögök meg nem teremnek minden bokorban.
Kicsit köhörészek meg taknyolok, de most dem leszek dáthásberdógoznikell :D

Na alszok még. Vagy szexelek. Vagy tanulok.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése