2013. április 7., vasárnap

What?!

Gólya bejelentkezett önként szexre :O


Helló mizu??

heyho
éreztem, hogy valami hiányzik az életemből :P
mcn vagyok
veled?

Nem sok semmi
Mcn vagy célzás meg volt
Holnap van orad??
Mi hiányzott az életedből én??

négytől lesz csak órám
az elmúlt két hétben otthon voltam, azért írtam főleg, hogy mr újra itt vagyok Mc-on
de ha szeretnéd célzásnak venni, akkor vedd
te hiányoztál, igen 

Az életedből v belőled??

melyiket szeretnéd?

Most belocsolnalak csak h érezd a törődést tiztajt mit csinálsz??

micsoda nagylelkű vagy :P
hát szerintem te azt szeretnéd, ha alattad feküdnék tíztájt 

Fellollem lovagolhatsz is

pláne ha most nem másnaposan jössz...
 Mennyire szeretném látni az arcát, mikor közlöm, hogy nem dughatunk már gumi nélkül, mert nem szedem a bogyót...


ps. idén még nem epiláltam, szóval elő a sövényvágóval :D

update: azért csak megírtam neki, hogy ne érezze úgy, hogy zsákbamacskát kap. most ott tartunk, hogy gumi vagy leszaladok helyi fogamzásgátlóért. belinkeltem neki ezt, már vagy 15 perce csendben van. lehet, hogy egy értelmezőszótár is kellett volna mellé XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése