2013. április 7., vasárnap

Vágjatok már pofán!!!

Mért hiszek én még mindig ennek a takonynak????
"A holnap stornó, mennem kell a városba elintézni ezt-azt"

WÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Mindamellett, hogy I SHAVED FOR NOTHING, ez egy utolsó tetűláda. Amint megmondtam neki, hogy nem szedek bogyót már vártam, hogy kihátráljon, de gondolom nem volt kellő oka még rá, de aztán talált.

UTÁLOM EZT AZ UTOLSÓ SZEMÉT SUNYI FASZT!!!!
Mindig felülök neki, a kis geci annyira szemét. Persze, hogy szerettem volna, hiába volt szar, de ki vagyok éhezve mint a kurvaélet, erre már megint, századjára is FELÜLTET!!!!!!

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ



Nem elég a buli, neked nem elég a zene, se a tánc
Te csak akkor érzed magad jól
Ha engem szenvedni látsz
De nekem nincsen hozzá hitem
Neked meg már nincsen hozzá elég erőd 
Hogy ezen túl is te legyél a faszim és hogy
Én legyek a te nőd


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése