2012. szeptember 4., kedd

50 shades of...

Mint már korábban is említettem, elolvastam és egynek jó volt, bár ehhez Tótisz bácsi igazán hozzátett :)
Ma olvastam egy halál vicces (és igaz) kritikát a könyvről, amit önmagában is jónak tartok, de volt benne egy mondat, ami most arra sarkallt, hogy idézzem és külön posztot írjak.

Wake the fuck up, he may be hot, he may have a huge dick, he may even be rich, that doesn't make him a good person. It doesn't even make him a potentially good person. Quit.Being.A.Fucking.Idiot. 
Igazából arról van szó, hogy a nők mindig azt hiszik, hogy majd ők meg tudják változtatni az aktuális - valamiért elcseszett - pasit. És most én is itt tartok, hogy JA. Mikor Edwardról (vagy bármelyik tetszőlegesen elcseszett exemről) gondolkodtam eleinte, mindig tisztában voltam a hibáikkal (legalábbis valamennyivel), de úgy voltam vele, hogy majd egy kicsit így, egy kicsit úgy viselkedem és akkor majd megváltozik/belémszeret/stb. KURVÁRA NEM :D

Ezért mentem bele végül Edwarddal az egészbe, mert addigra (hála némi Királylányos józanításnak) beláttam, hogy le kell szarni, ha lesz belőle valami, úgyis lesz, ha meg nem, akkor meg dugtam egy jót és kész . Már csak itthon kell leépíteni a sztorit, mert annyira vigyorogtam, hogy muszáj volt elmondani, hogy van egy srác... de meg van oldva, mert nincs időnk egymásra, így inkább hagyjuk a dolgot - legalábbis ez lesz a hivatalos verzió.


/mért olyan egyformának tűnő minden Killers dal? Legalábbis én nagyon érzem a When you were young-ot ebben/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése