2012. szeptember 29., szombat

Questionnaire

Mai hangulat: kicsit mint az időjárás, de alapvetően pozitív
Mai siker: eddig nem sok, lementem boltba. tegnap kellett volna... de vettem egy nyakláncot :)
Mai szükséges: talán rendet rakni a cuccaim között, de inkább kéne, mint muszáj
Mai make up: szokásos hétköznapi, szemcerka, spirál és labello
Mai outfit: utcára szoknya és pulcsi, itthon rövidnadrág és ujjatlan póló
Mai tennivaló: mosás
Mai elmélkedés: milyen jó lenne egy olyan pasi, akivel végig szexelhetem fetrenghetem a hétvégét, miközben nincs semmi dolgom és kaja is van, csak akkor kell bármit csinálni (akár főzni is), ha kedvem van hozzá
Mai függőség: ááágy
Mai unalmas: az egész napom
Mai vágyálom: Gólya átjön és hétfő reggelig haza sem megy :) a reális verzióban meg alvás, mert csütörtök reggel 7 óta összesen 11 órát aludtam
Mai legjobb pillanat: finom salátát csináltam és egy pár kocka fehér csokival kísértem le
Mai különlegesség: nem kell sehová mennem
Mai olvasmány: ma pihi, mert tegnap újraolvastam a Mr. Tökéletes Linda Howardtól, de egyébként pedig keresem Jeanett Wintersontól A szenvedélyt
Mai zene: A trashlistem megy ma, szóval LMFAO, Fluor, PSY és hasonlók :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése