2012. szeptember 4., kedd

Büszkeség és...

Büszkeség.
Megyek holnap végre haza, Mc city végrevégrevégre. Ezzel párhuzamosan, pláne, hogy már a bogyó is hat, elkezdtem játszani a gondolattal... vagyis Gólyával gondolatban. Erre, miután az erkölcseim leokézták a dolgot, a büszkeségem kongatja meg a vészcsengőt. (Utoljára akkor volt talán ennyire hangos, mikor Big közölte velem, hogy lefeküdt mással és mindegy neki, hogy folytatjuk-e és akkor és ott fel bírtam állni, mert a Büszkeségem ordított, hogy ezt nem hagyhatom). Szóval most megint hangoskodik. És az a "baj", hogy igazat adok neki. Nem érzem azt, hogy Gólya egy kicsit is tisztelne, bármilyen szinten. Az, amit eddig csinált velem (és én meg hagytam, sőt újra szóba álltam vele), elvitt egy olyan szintre, ahol már azt érzem, hogy ha most még le is feküdnék vele, akkor végképp minden méltóságomat elveszíteném vele szemben (persze ettől még lehet, hogy végül szexelek vele, de most ez elég erős). Nagyon tetszik, amiket ír néha, hogy mit és hogyan csinálna velem, a szövege alapján nagyszerű dom lehetne belőle, amitől én meg persze sub leszek egyből, mert olyan jó lenne egy erős kezű pasi, de hogy pont ő?! Ezt egyelőre még emésztenem kell (pláne, amennyire meg szoktak valósulni a Gólyás terveim... lesz időm :D) De szóval fenn áll a lehetősége, hogy megvárom még átjön és kurvára nemet mondok...

Erre a számra egyszer, valakivel úgyis...


Most kezdem megérteni azokat a véleményeket, melyek szerint a DM zenéje tiszta szex :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése