2012. szeptember 17., hétfő

Réééééééészegeeen

Albi szinten bebasztunk :D
Baromi jó a kedvem, Tesóval perpill ott tartunk, hogy rúgdossuk le az ágyról a vackainkat, mert aludni akarunk (kivéve a laptop és telefon).
Na most így 10 perccel később, már ott tartunk, hogy Tesó csak nevet mindenen én meg a lábamon nem állok, de a ma este legnagyobb történéséről akkor is meg kell emlékezni:
Gólyafos üzenete:

1 bogyozol már?
2 van  oylan nap h egyedül vagy albibam
3. ha    jó a válasz xD :D
Én kifejtettem, hogy éppen szarul vagyok a bogyótól
Majd végül azt írtam:
amúgy egy fasz vagy remélem tudod :P
Ő meg:
én teljesen... :D föleg ha  elvagyok...
Én:
dugujunk már most komolyan, aztán legyünk túl ezen a szarakodáson
de most te nem unod ezt?
Ő:
de de  sztem ennek a kapcsolatomnak kapufa...  elégé emg fáradtam+ anyámmal dumáltam   ö kiröhögöt h még vele vagyok   akkor szted?? xD
Én:
na akkor miről beszélünk
gyere át, ma dugunk gumival, aztán egy hónap múlva megkapsz anélkül is (bocsi, de tényleg be vagyok állva XD)
Ő:
1x ezt lerendezem, utána
Én:
rendben

Persze ez még mindig a hisziapiszi kategória, de egyszer akkoris megdugom, az kurvaélet, mert tényleg baromira elegem van ebből a szarakodásból, már KÉT éve húzzuk egymást...

Most megyek, mert már a lábamban is alkohol van és Tesó már ki is dőlt, meg én is kezdek készen lenni teljesen, már előre öröm a holnapi meló meg az 5.35ös kelés, szerintem úgy fogok hányni, mint a lagzis ló...
Most meg csuklok.. remélem Gólya gondol rám, miközben görcs áll a farkába XD

Gonosz és részeg vagyok, nézzétek el :D

Jóéjt!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése