2012. szeptember 18., kedd

A mazochizmus csúcsa

Kezdjük ott, hogy én felkeltem szépen fél6kor, hogy na összekaparom magam és akkoris, csakazértis megyek Bp-re dolgozni. Persze a gyomrom meg más részeim (mindenem) csak hangosan nevetett és szorgosan dolgozott azon, hogy megbüntessen a tegnapi italozásért. Végül reggel 8kor, mikor már fel is takarítottam magam után és aludtam is még 1,5 órát, felhívtam a munkahelyem, hogy hát izé gyomorrontásom van és nem indultam el reggel itthonról, a mai napot kihagynám. Még jó, hogy magamnak osztom be a melót :D Szóval Tesóval megnéztünk egy fél Mr. és Mrs. Smith-t, majd úgy döntöttünk, hogy lemegyünk a Sportnapra az egyetemre. Kaptunk egy-egy gyógysört is a másik új lakótársunktól és mentünk.
Lent persze az enyémek sehol sem voltak (itt általában baráti társaságok vagy egy-egy szak magja alkot bográcsozós csapatokat meg kari szintű sportversenyek vannak). Na szóval, mondom, ha már az enyémek nem főznek, akkor megyek az infósokhoz, ott úgyis több barátom van, bandázok velük. Hát ki ült ott?
Gólya (rá mondjuk számítottam) meg a nője. Én így bazdmeg, ilyen nincs. Kérdeztem, hogy hol vannak a többiek, hát a barátaim fele dolgozik, a másik fele volt csak lent. Mondom csúcs. Szólt közben a zene, úgyhogy mondtam Gólyának, hogy álljon már fel, mert kb kiabálnom kellett, hogy hallja, amit mondok, erre úgy állt fel, hogy a csaja meg közém állt, nem is láttam Juditot. Jó persze kapásból rá se nézek általában így nyíltan, mert nem tudom, mennyit tud a közös dolgainkról, de szóval ez azért meglepett. Aztán megjött az egyik haverom és onnantól vele voltam, nem foglalkoztam velük, meg át is mentek egy másik társasághoz elég hamar.
Aztán kicsit később a haverom épp másokkal beszélgetett én meg ültem az asztalnál és nyomkodtam a telefonom, erre hová máshová bírnak leülni Gólyáék, mint mellém. Ráadásul a csaja ült közvetlenül mellém. Na mondom hívom Tesót, hogy hol van, ő meg éppen készült beleülni egy ilyen átfordulós hintába, mondom akkor várjon meg egy másodperc és ott vagyok, így egy szót sem kellett velük váltanom, hanem mentem el.
Később még láttam őket, meg kb majdnem melléjük leültem, mert még egy sráccal meg kellett beszélnünk 1-2 egyetemi dolgot, de aztán így ennyivel ennyi volt, jöttem haza.

Most persze füst szagú vagyok és menni kell megtisztulni, mert a fél6os vonatot még el kéne érnem, hogy holnap reggel mehessek dolgozni.

Amúgy azért a szemem sarkából néztem őket és azon kívül, hogy fogták egymás kezét néha, mikor jöttek-mentek, azon kívül néha úgy ültek egymás mellett, mint két fadarab. Kíváncsi vagyok, mi lesz a vége a dolognak...

Ja meg október végén lesz megint Selmec velük, infósokkal, ami tök jó lenne, meg az ár is elég baráti, de egyrészt idén már voltam meg megint nem mennék a helyszínek felére, mert már voltam ott, de még meggondolom, mert jó lenne a drágákkal tölteni egy hétvégét :)

Na megyek tisztulni meg Bp-re, majd jelentkezem valamikor :)


Ez már tudom, hogy volt; de a szövege annyira passzol ehhez az egész gólyafos helyzethez...

2 megjegyzés: