2012. szeptember 10., hétfő

Párok miatti nyafogásom margójára

Ugye mondom már pár napja, hogy szar úgy lakni, hogy párok vesznek körül, de ma este végre szupi volt minden. A három fiú (egy lakik itt) kiment az erkélyre bagózni, sörözni meg kitudja miről dumálni, mi lányok pedig négyen a konyhában ültünk (tudjuk hol a helyünk :P) és sörözve/ciderezve beszélgettünk, nevettünk, szóval pont olyan volt, mint tavaly, amikor csak mi voltunk. Úgyhogy most boldogságosság van, jó szájízzel fekszem le aludni - mindjárt.
Merthogy elértem azt, hogy nyuggerek módjára már este 9kor ásítozok és fél10-10 között menni kell aludni és még így is majd meghalok másnap délelőtt 10 körül (előtte pörgök reggel), hogy álmos vagyok. Én az éjjeli bagoly, aki képes vagyok voltam napfelkeltekor aludni menni. Asszem ezt hívják felnőtt kornak. Végül maholnap 24 éves vénlány leszek, ideje lassan. (Mondjuk lélekben még mindig 21-et mondanék :)
Most esik le, hogy össze kéne pakolni, mert fél8kor már indul a vonatom Bpre (aki akar 10kor várhat a Keletiben :P) én meg eliszogattam itt nyugisan, mint akinek semmi dolga...
Szóval rohanok pakolászni, mert mindjárt bealszok ülve is...


ui. megállok a bogyóval, mert valami nem stimmel és egy körből most kimaradok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése