2012. szeptember 10., hétfő

Start

Kezdődik a suli, 10re megyek órára. Tegnap lenéztem a koliba, mert ott meg nyitóbuli volt és bár nem partiztam, azért jó volt a rengeteg ismerőst újra látni :)
Ma egy kicsit rossz kislány leszek, mert "véletlenül" pont ott fogom várni csoporttársamat, ahol Gólyának órája lesz (tegnap egész normálisan beszélgettünk volna msnen, ha nem ő ő és én én :D - szóval szívtuk egymás vérét). Na és most szépen, kicsit szexititkárnősen/tanárnénisen felöltözök és megyek suliba.

Tegnap amúgy hazafelé bandukolva az egyetemről Tesóval összefutottunk Kandúrral. Próbáltunk bájcsevegni, de a hogyvagy után nem sok minden jött, na mondom inkább menjünk, amúgy is haragszom rád még. Így nézett hogy mivan és mikor nem akartam válaszolni, akkor elindult utánam a kis mókus (ellenkező irányba tartott egyébként), úgyhogy mondtam neki, hogy oké, hogy csak szexelni akart, de engem akkor is bántott, hogy szex előtt heti 2 estét végigdumáltunk, utána meg nullát. Nem nagyon mondott rá semmit, de nem is vártam...

Na de vissza erre a csodálatos napra, amikor is végre 5 év után Tesóval összeköltöztünk és együtt ébredtünk. Remélem lesz ma értelme bemenni egyébként, mert ilyenkor van a szokásos csak megbeszéljük a féléves dolgokat óra mindenből, ami azért gázos, mert a 10-es órám után amúgy is csak kettőtől van a következő, de legalább lesz időm könyvtárazni, meg csoptársammal beszélgetni, pletykálni, ebédelni, stb.

No, most kb ennyi, holnaptól Bp, meló meg minden.

Update: most délután 4 múlt, Gólyával véletlenül sem találkoztam, mert elkávéztuk az időt, de olyan szinten, hogy kiültünk az épület elé, jött a tanár, mondtuk, hogy mi még ezt meginnánk, ő meg így beült a büfébe amíg nem indultunk el órára - azért ilyenkor nagyon szeretem az mestert :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése