2012. szeptember 28., péntek

Nyammogás

(Először indítsd el a zenét, hogy legalább egy kicsit átérezd a hangulatomat :)

Most ilyen reggelem van :) Felébredtem 5 körül, ahogy lakótársam indult dolgozni, aztán 5.45re már a gép is ment (olyankor kelek, ha dolgozni megyek), szóval most egy nagyon hosszú és kényelmes délelőttöt töltök el az ágyikómban :) Már főztem magamnak teákat - egy áfonyás zöldet most ágyban elkortyolgatni, meg a világ legkirályabb teáját a pickwick almásat későbbre reggelihez. Összeraktam a párnákat (Tesóval együtt van vagy 4-5 párnánk) és szinte beléjük süppedtem :) Felhúztam annyira a redőnyt, hogy félhomály legyen a szobában meg jöjjön be rajta némi levegő is, mert anélkül nem tudok élni :)
Imádok enteriőröket nézegetni és azt hiszem lassan kialakul bennem, hogy majd milyen lakást szeretnék egyszer és milyen stílusban rendezném be. Az IKEA legújabb magazinját is szinte minden héten képes vagyok átlapozni ugyanazzal az áhítattal :) Egy ilyen tükröm tuti lesz onnan ^.^
Meg rájöttem, hogy hiányzik a fazekasság. Jó most kb mindenkit meglepek, de még általánosban egy évig jártam fazekas szakkörre és nagyon szerettem, csak utána elment a tanárnő, aki csinálta, de most annyira előjött bennem, hogy tök jó lenne - mégha csak hobbi szinten is - ilyesmivel foglalkozni. Nagyon szeretnék bögréket csinálni magamnak :) Nagynénémnek is csak kézműves bögréi vannak és olyan jók, nagyon szeretem őket. Meg nekem sosem elég nagy vagy jó kialakítású egy bögre, szóval tudnék magamnak nagyonegyedit csinálni :):):) És persze a loftomban (túl izé lenne leírni, hogy padlástér :P) lenne hozzá hely is.
Persze olyan lakást szeretnék, aminek van egy hatalmas terasza is, hogy ki lehessen ülni és persze ne a szomszéd ház falát lássam hanem mondjuk a várost :)
Nem tudom, mennyi esély van itthon ilyet találni - a Gossip Girl-ös loftba kb azonnal költöznék -, de előbb úgyis a pénz kell rá, szóval lesz időm keresni :)
Jajj és a nyammogós reggel kihagyhatatlan hozzávalója persze a zene is:


Most letöltöm az Álmodozók c. filmet (remélem a hangulatomnak megfelelő lesz) és amíg leér, összedobom a reggelimet és visszabújok a paplan alá ^.^
Megjegyzés: tökre oda bírok figyelni (a héten) a kajálásra, kenyeret/pékárut csak reggelire eszem, meg max még délig Jóreggeltet vagy műzliszeletet, utána már csak zöldség, gyümölcs, joghurt, főzelék, esetleg hús. Szóval tökre büszke vagyok magamra :)
Megjegyzés #2: ki mondta, hogy csak pasival lehet tökéletes minden? Ez a reggel az és részben attól is, hogy egyedül vagyok ^.^ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése