2012. szeptember 8., szombat

Érdektelen

Amiről írni tudnék. Vagy annyira szánalmas, hogy hiába posztoltam már tegnap is, inkább töröltem az egészet, mert rájöttem, hogy ez most itt nem maradhat szánalmasságom bizonyítékául.

Vagy tudok még pár szót írni arról, hogy Kis19éves írogat, de persze sosem fog semmi történni, mert mindig az ország két végében vagyunk.

Mindjárt újraolvasom a tegnapi levelezésem Lars Úrral, az legalább feldob megint :)

Ma teljesen visszaköltöztem az albiba, tokkal vonóval. Újra rá kell döbbennem, hogy azért alapvetően szar párokkal lakni, mert akármennyire is elvagyunk társaságként, mikor jön az este, ők egymáshoz bújnak, nekem meg marad a laptop meg az msn/facebook bűvölése, hogy valaki írjon már rám, hogy szexelni akar velem. Azt hiszem, egyre jobban megértem Annalight szenvedős posztjait.

Mindjárt kezdődik a suli, de mivel egyénis leszek, csak annyira villanyoz fel, hogy hétfőnként találkozok az egyik csajszival, akivel nagyon jóba lettünk tavaly. Ezen kívül heti 4 nap Bp, 1,5 Mc, a többi meg akárhol, legalább novemberig. De én választottam ezt a "cigányéletet". Legalább a pesti lakásban nem azon jár az agyam, hogy a lakótársaimmal ellentétben én k.ra egyedül vagyok.

Na jöjjön valami a levelek mellé, amik turbózzák a hangulatomat:


/van egy playlistem, aminek a neve is az, hogy Trash és ilyen zenékkel van tele, asszem ma már mást nem is fogok hallgatni :P/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése