2012. szeptember 28., péntek

Hiszti

A reggeli chill is megvan még valahol, de most nagyon hisztis lettem.
653 ismerősöm van facebookon, ebből nem tudom mennyi a fiú, de nem igaz, hogy egy sincs, akire ráíhatnék, hogy gyere már át és szexeljünk. Vagy van, de nincs velem egy városban, vagy van de nincs fent és kitudja mikor olvassa el.
ASAP valaki jöjjön át, mert délutánig megőrülök magamtól!
Írtam Kandúrnak egy sort, most bátor leszek és ha véletlenül van, akkor felvezetem, hogy jöjjön át. Kézbe veszem a dolgokat!


Ja amúgy az Álmodozók nagyon jó volt. Nem pont erre számítottam, de tetszett :)

Update 12.00: bátor voltam, ráírtam Kandúrra, ő meg miután sztem összeszedte az állát, közölte, hogy tavasz óta már barátnője van... na miután összeszedtem az állam, mondom akkor pá :) Ilyen az én szerencsém

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése