2013. március 27., szerda

A béka feneke alatt...

van a kedvem.
Kezdek depressziós lenni. Egy hete lassan itthon vagyok, keveset mozdulok ki, olyankor persze jobb, de önmagában nem ez a baj, mert kimenni van kedvem, csak kevés dolog miatt kell most. Hétvégén megírtam egy beadandót, tökre büszke voltam magamra, két nappal a határidő előtt kész lett meg minden, szép is volt, bullshit is kevés volt benne, tényleg úgy éreztem, hogy jó lesz. Tegnap/ma éjfélkor jön az üzi a tanártól, hogy gyakorlatilag egy kalap hígfos, amit leadtam, egy oldal van a hétből, ami egy kicsit is értékelhető, de még az is gyenge. Mondom csúcs. Van, aki %-os értékelést kapott rá, nekem még azt se írt, viszont arra a levelemre se válaszolt eddig, hogy újraírhatom-e a feladatot (valószínűleg félreértettem a 4 mondatot, amit mondott a beadandóról, hogy mit vár...). Szóval csúcs. Legszívesebben káromkodnék.

Plusz: Miután fogalmam sincs hogyan, de bedöglött a kezemben anyám aprítógépe (egy gomb van rajta, amit nyomni lehet), még egy jól sikerült mozdulattal az egész konyhát, a fél előszobát, de még a saját szobám ajtajának környékét is sikerült beteríteni kekszmorzsával. Ma nem lesz süti :(

PluszPlusz: a fenti tárgyból két hét múlva zh-t is írunk. A szaros szakdogám szó szerint sehol sem áll. Most a hét már elmegy azzal, ha újraírhatom a feladatot. Utána húsvét, amikor ugyan tudnék dolgozni, de nem tudom mennyire fog menni. Utána meg elkell kezdeni készülni a zh-ra, meg ugye még lesz egy fincsi vizsgám a kedvenc tanáromnál... oda meg kell tanulnom a bsc-s tárgyát, beugrónak megíratja a zh-t, amire nem volt időnk most és még szóbelizni kell az államvizsgatételeinkből. Egyszerűen nem látom, hogy hol fogok én értékelhető 50-80 oldalt megírni egy olyan témáról, ami már egy kicsit se érdekel, és amivel a konzulenseim is leszarnak (még az emailemre se kapok választ egyiktől se, csak max jóó sokára).

Kicsit most ott tartok, hogy hagyom a picsába az egyetemet, de már a célnál járok, így nem tudom... ezt a maradék két nyomi tárgyat már megcsinálom, de lehet, hogy most nem adok le szakdogát, mert egyszerűen képtelenség megcsinálni a hátralévő 20 napban úgy, hogy még ezek is ott vannak (zh+vizsga).
Kegyetlenül szar kedvem van. Tegnap megtaláltam a ruhát, ami tökéletes lenne a diplomaosztómra, de így minek vegyem meg, ha nem is végzek most? Télre már más kell, meg szerintem ha akkor végzek csak, akkor már el se megyek a dipiosztóra, úgyis dögunalom az egész meg csak azokkal jó, akikkel együtt végeztem.

Nem jó most semmi :(


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése