2013. március 27., szerda

Fel

Aludtam két órát a legutóbbi bejegyzésem óta, álmodtam sok butaságot, aztán ötkor arra keltem, hogy egy srác bejelölt fb-n, aki eggyel alattam járt gimibe, meg most is egy szakon vagyunk. Kiderült, hogy közös projekten fogunk dolgozni, azért jelölt be, hogy tudjunk beszélni így is.
Ugyanis, múlt pénteken interjún voltam. Nem tudtam, hogy miről is lesz szó pontosan, de elmentem. Kiderült, hogy pont azzal a területtel kell foglalkozni, ami a legközelebb áll a szívemhez és egy olyan tanárom dolgozik még a cégnek, akinek a tudását meg az egész karrierjét nagyra tartom. Mondjuk a cégtől még nem kerestek, de csak nem beszél hülyeségeket a srác, majd csak felhívnak holnap, meg néha a telefonom is totál szar, nem csörög ki. Úgyhogy jövőhéttől az eddig is sok hülyeségem mellé még némi munka is társul. Persze pénz nincs, mert egyetemi projekt a dolog, csak megajánlott ötös lehetne egy tárgyból, amit én már tavaly megcsináltam.
Először annak szurkoltam, hogy ne kapjam meg, mert ehhez itthon kell lenni majd, meg esetleg utazgatni, de most végülis nem bánom, mert jót tesz a lelkemnek, meg úgyse örökre szól. Esetleg utána ajánlhatnának valami munkát :P De első lépésnek nem rossz. Releváns tapasztalatot szerzek egy jó nevű itthoni cégnél. :)



Legszívesebben a szakdogámat is áthoznám erre, ha már úgyis ezen fogok dolgozni, de mivel jövőhéten kezdünk, így tuti nem lenne elég az idő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése