2013. március 21., csütörtök

What the fuck is happening?

Ugye tegnap lent volt Gólya és húztuk egymást, de csak úgy szokás szerint, erre most rám ír:

helló

hali

tegnap mi volt ez az össze vissza  szívózás célozgatás??:D

nem ezt játsszuk mindig? :D
jó egy kicsit meg is kívántalak, de szerintem semmi olyan nem volt, ami máskor ne szokott volna lenni :D

azt hittem csalódtál bennem kellett volna +kör??

akkorát azért nem
nem feltétlenül a szex
csak olyan szép szál legény vagy, akihez jó lehet néha odabújni :)

>< :D

mert zavart valami egyébként?

zavarni nem zavar :D

akkor csak nyafogsz? :P

kabd már be

megvolt :P

de még nem kaptad meg az adagod....

mert tudsz ettől többet is? :P

tudni tudok kérdés  elő tudod-e hozni

hát próba cseresznye, pláne ha nem hullamásnaposan és kialvatlanul jössz át

hát lehet.. :D

mert azért te tudod a legjobban, hogy ez a legnehezebb pálya

hát erre annyit mondok sztem nem azzal volt a gond h nem voltam elég  kemény hanem h nem mentem el ><

hát mert elpuhultál ahogy pózt váltottunk

/30 percnyi hallgatás után:/

szóval most akkor mi van?

semmi éppen megholtam :DxD

jah egészségedre
/itt jegyzem meg magamnak, hogy TE HÜLYE PICSA, MINEK ÁLLSZ SZÓBA VELE???/

/AZÉRT MERT KURVÁRA KANOS BÍROK LENNI ÉS AMÚGY MEG TÖK JÓ LEHET HOZZÁBÚJVA ALUDNI!/

/10 perc csend után:/

nah én mek zuhanyozni majd re

csá
(btw, ez a csá tényleg annyira borsodi, anyámmal mindig így köszönünk ha telefonálunk, a barátaimmal ugyanakkor sziapusziláwcsy és társai :D)

/én mára bezárom az interneteket./

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése