2013. március 29., péntek

Right in the

Anyám pár perce olyan szinten beletaposott, páros lábbal ugrált a lelkivilágomon, hogy szóhoz sem jutok.
Összekaptunk, mert azt akarta, hogy csináljak neki reggelire hagymás rántottát, én meg mondtam, hogy az macerás, meg magamnak tojásos szendvicset akarok csinálni, egyen ő is azt, megcsinálom, vagy sütök neki tojást vajon, mert amúgy is finomabb, mint olajon. Erre egyszercsak kifakadt, hogy majd biztos jó sok szart (ketchup, majonéz, mustár) nyomok a szendvicsre és hízok és már így is szétfolyok mert egész nap csak a gép előtt ülök. Én meg így egy fél percig csak kamilláztam meg hápogtam, aztán mondtam neki egy szépet és bejöttem a szobámba.
Pont ő látta a legjobban, hogy mit szenvedtem a héten magammal, erre még megtapos ő is. Legszívesebben most összepakolnék és visszamennék Mcra, ő meg üljön csak egyedül nagybátyámnál három napig. Persze valószínűleg nem így lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése