2013. március 4., hétfő

Same shit

Egy hónapja is itthon voltam éppen ilyenkor.
Ma is és jövő hétfőn is fogorvossal kezdek.
Elmentem majdnem Királylány mellett most, mert annyira hozzá vagyok szokva, hogy senkit nem ismerek itthon már az utcán, hogy nem is figyelem az embereket...
Shame on me.




Most már fél kettő van (az eddigieket 11kor írtam) és újra Mc-n vagyok és süt a nap és minden kurvajó, mégis ellenállhatatlan vágyat érzek arra, hogy valakit leüvöltsek... meg fagyit egyek...
Az előbbi csak úgy jön belülről, plusz az se segít, hogy Gombival kurvára nem lesz semmi, mert leszarjuk egymást már napok óta és jó nem azt vártam, hogy életem szerelme lesz, de bakker... It feels so unwanted.
A fagyit meg szerintem a sok tumbli poszt miatt kívánom, remélem nem terhes vagyok... 



ui. azt hiszem ma fogok még ide posztolni, olyan kalandos és fun (not.) ez a nap


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése