2013. március 5., kedd

Tavaszi fáradtság

/Fáradtságból adódó anyázás következik, én szóltam/
Semmi sincs kedvem kurvára, pedig nem lenne sok dolgom, csak neki kéne állni annak a kurva szakdogának, de esküszöm, bármikor bírnék 6-8 órát aludni egyhuzamban, most úgy érzem.
Mennem kell Pestre, most már tényleg, de még ez se akaródzik. Egyrészt, mert már nincs hol aludnom, így egy nap alatt kell mindent elintézni vagy kurvának állni. Másrészt, meg minden, ami Pesthez köt, az most egy kicsit fáj. Kurdarc lett a munka, vagy legalábbis nem boldoganéltekamígmegnemhaltak, nem is beszélve Greyről...
Lakótársam főzött finom levest, szégyenszemre cápáztam belőle, mert túl jó illata volt, én meg csak vacak gyrost ettem a suliban, ami finom volt, de mégse otthoni leves. Állandóan éhes és fáradt és alulmotivált vagyok. Utálom az ilyen periódusokat, mert a teljesítményemre is kihatással van.
Pasifronton semmi, szerintem ez a Gombi-történet is ennyivel ennyi.
Nagyon gázba leszek ezzel a szakdogával, de képtelen vagyok rászánni magam :s :( Olyan jó lenne egy napos, meleg helyen (kezdem úgy érezni, mintha Annalight szelleme írná ezt a posztot), pihenni, aludni és nem érezni a nyomást, hogy ezt kéne meg azt kéne.
Már azt rémálmodom, hogy a legszigorúbb tanárom kérdez (mindig olyat kérdez, amit nem tudok) és válaszolok neki és kinevet, hogy hogy gondolom én, hogy ilyet válaszolok neki. A tudatalattimnak sincs önbizalma és duplán kell vizsgáznom ennél a nőnél, plusz záróvizsga.
Fáradt és nyűgös vagyok és ezen most úgy érzem semmi nem tud segíteni. Le vagyok törve, mint a bili füle.
Csinálok oldalra közvélemény kutatást, ne ítéljetek el, csak szavazzatok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése