2013. március 17., vasárnap

Silent

Elment a hangom. Ilyen még nem volt, de hát ezt is meg kell tapasztalni.
Amúgy tök nyomott vagyok, 12 órát aludtam, és másra sem vágyom, minthogy fekhessek és szundizzak.

A csütörtök és a péntek baromi jó volt, örültem az embereknek, csak pénteken már nem tudtam igazán beszélni, csak kappan hangon, de azért jó volt, plusz hallottam egy-két sztorit, amitől így  :O Edward összeköltözik a barátnőjével. 2,5-3 hónap után - kíváncsi vagyok, mi lesz ebből.
Közben újra szánalmaskodok, levelezek Greyjel, de nem úgy, mint eddig, csak beszélgetünk. Pl a fogorvosomról (ki kéne húzni a fogam a doki szerint) meg arról, hogy másokkal dug (sokkterápia nekem) meg néha kínzom a közös emlékeinkkel, de ennyi.

Minden nap akartam írni, mert lett volna valamiről, de most már maradok ennyinél.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése