2013. március 23., szombat

Szükségállapot

Persze, most nem ez az elsődleges (szakdoga, beadandó, államvizsga, munkát találni), de.
Le kell feküdnöm valakivel, aki nem Grey, de legalább annyira ki tud elégíteni. Nem ez lesz most a legfontosabb, de nyitott szemmel akarok járni és élni az esetleges lehetőségeimmel. Volt ugye egy pár, amiből alakíthattam volna úgy, nem bántam meg, hogy nem tettem, de ha most újra hasonló helyzetbe kerülnék, valószínűleg máshogy alakítanám. És mielőtt KisLányom felháborodna, nem bonyolítani akarom a dolgaimat, egyszerűen csak dugni egyet, amikor nem az jár a fejemben, hogy mással is így csinál-e, mikor fog hazudni megint, átver-e, bízhatok-e benne és egyáltalán miafasztkeresekénitt, hanem csak szétteszem a lábam, megcsinál és megyünk a dolgunkra.
Amúgy nem értem Gólyát, hogy már megint mi van. Tök lazán csipkelődtünk, tényleg jól éreztem magam, beindultam rá, de nem voltam befeszülve. Kenyereket vittünk le a koliból és tele volt mindkét keze, majd rávilágított, hogy most nem tud védekezni, így nyugodtan csikizhetem. Meg is tettem, persze hatástalan volt, de óóó, legszívesebben az ölébe ültem volna és hagytam volna, hogy a vérünk hajtson. Meg az is, hogy nem tudom, megbámulta a popsim vagy csak tényleg a szeme elé került és látta, hogy összekoszoltam magam, de ajj, ha csak egy kicsit is jobban bejönnék neki (mondjuk azon, hogy mennyire nőcisen öltözködöm még lehet javítani), akkor már egy esetleges szex is sokkal jobb lenne, mert az nem elég mindkettőnknek, hogy én nagyon rá tudok gerjedni , ő meg csakúgy so-so. Persze nem is akarom ezt erőltetni, elég volt egy szégyenkúrás, csak most eszmét futtattam.
Van egy cuki másodéves most nálunk, de ez már tényleg a túlfiatal kategória, szóval csak szemcukorka lesz, nem kezdek én már ilyen gyerekekkel. Még általánosba járt, mikor én már egyetemen voltam, szóval ómájgád...
Na ó, összevissza írok már mindenről, a lényeg, ha lesz lehetőségem, élni is fogok vele. Már csak epilálni kéne, mert idén még nem tettem és bizony azért jobb szeretek pihepuha és bársonyos lenni egy pasi előtt :)


Így érzem a legtöbbet... túl kisfiúk még.

ui. most látom, hogy ez pont a magyar verzióból lett kivágva :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése