2013. március 8., péntek

Rosszul vagyok

Szó szerint.
Folyamatosan remegési rohamok törnek rám. Nem epilepsziásan durvák, de a kezem remeg, a szívem összeszorul... próbálok ilyenkor mélyen lélegezni, aztán alábbhagy a dolog, de hullámokban újra előjön. Nem bírok felkelni, 5 percig ülök, aztán a fejemet is betakarom, annyira elbújok a paplan alá 10-15 percre... Dühös vagyok, ideges, mérges, kirágtam a számat belülről, nincs étvágyam (ez nagyon új, eddig stresszevő voltam). És nem érzem azt, hogy nekem ma vissza kéne mennem Mc-ra, pedig valószínűleg így lesz. Az egyik lakótársam közös barátnőnk az Árulóval és már fb-on a felét elmeséltem neki, de pl azt, hogy velem mit tett, még nem. Személyesen szeretnék vele erről beszélgetni, mert írni bármit lehet. Látszik rajtam, hogy össze vagyok szakadva lelkileg, tükör sem kell hozzá, érzem.
Remeg a kezem, kavarog a gyomromban az egy túrórudi meg kis tejföl, amit enni bírtam.Fáj a szívem, olyan mintha összeszorítaná egy kéz.
Belégzés-kilégzés-túlélés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése