2013. március 20., szerda

Fun is fun

Ma lent voltam bográcsozáson (extrém főzés :P) és a gyerekek csináltak egy isteni paprikáskrumplit :)
Persze, lent volt Gólya is, mert ő olyan mindenlébekétkanál emberke és persze senki nem hívta meg ő más szakra is jár, de azért ott volt, meg fizetett is, meg keveset nyavalygott, hogy neki kell felvágni a kenyeret, így elviseltük. Bementünk ketten lehozni a koliból a kenyereket és hát persze ilyenkor mindig piszkálódunk, ezt imádom, utána legszívesebben az ölébe ültem volna, annyira megkívántam (az emlékek ilyenkor elhomályosulnak - szexhiányom van... 2 hónapja!!). Aztán ahogy bandukolunk, egyszer csak azt mondja, hogy húú a fenekem... (mondom azta, a szégyenkúrásunk ellenére végre talán mégis rámkíván) ... milyen koszos, biztos beleültem valamibe -.-' Leporoltam, tiszta lett, de bakker... Azért jó volt piszkálni, meg álmodozni, hogy varázsütésre kétszeresére nő a farka és megkíván. Dugnom kell...

Amúgy holnap Eger, pénteken meg reggel soványmalacvágtába haza, azt majd megírom utólag, mert még én se tudom, mi lesz. Aztán délutánra vissza, mert korrepetálok, aztán aznap vagy szombaton haza cuccostul, mert húsvét utánig otthon leszek (2 hét! az egy csomó szakdoga!!!négy!) és hát erre már nem lehet egy kistáskával hazaugrani, hanem ruha meg könyvek meg gép kell... aztán jönnek tesómék, babázni is kell, meg nagybátyámnál takarítani, szóval én már azt se tudom, hol áll a fejem, pluszpluszplusz még keddre egy 10 oldalas beadandó. Aki bármelyiket is átvállalja, az jelentkezzen priviben :))

Szaladgálás lesz, majd írok, ha észnél leszek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése