2013. március 11., hétfő

Természet anyó

Ma egész nap álmos voltam/vagyok de azt hittem, ez csak tavaszi fáradtság. Most is majd ráalszok a klaviatúrára, de még vagy 9-10ig ki akarok tartani, mert akkor félek, hogy felébredek hamar kialudva.
Azt hittem, csak a tavasz meg a friss zöldségre/gyümölcsre kiéhezett szervezetem játéka, mert az utóbbi napokban közérzetileg is elég szarul voltam, erre ma, mikor már nem is vártam, megjött. Úgyhogy egy darabig még nem lesz babám, ez is biztos (nem mintha most fenn állt volna a veszélye), de azért örülök neki.
Jövőhéten megyek egy HR-es konferenciát meghallgatni, mert ki lehet vele váltani 8 órát a szívemcsücske Munkaerőpiaci politikák tárgyból. Csúcs lesz, még utazni is kell :))

Holnap meg tanszéki buli este, amit már várok.
Szerdán haza és fogorvos.
Csütörtökön vissza és buli.
Pénteken Szakestély.
Szombaton haza és tesózás.
Közben szakdogázni is kéne valamikor és hogy minden izgalmasabb legyen, még a torkom is kapar, mert alulöltözve mászkálok a világban.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése